Резултати

еНаука >  Резултати >  Minority educators discuss a public story that challenges social inclusion
Назив: Minority educators discuss a public story that challenges social inclusion
Аутори: Daiute, Colette; Ataman, Aysenur; Kovacs-Cerovic, Tuende
Година: 2015
Публикација: LEARNING CULTURE AND SOCIAL INTERACTION
ISSN: 2210-6561 Learning, Culture and Social Interaction Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 7 str. 109-125
DOI: 10.1016/j.lcsi.2015.10.002
WoS-ID: 000365362000009
Scopus-ID: 2-s2.0-84947424490
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/807401
Пројекат: OSCE-Serbia
Roma Education FUND
UNICEF Serbia
Извор метаподатака: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

4
SCOPUSTM
3
OpenCitations
3
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.