Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Minority educators discuss a public story that challenges social inclusion
Naziv: Minority educators discuss a public story that challenges social inclusion
Autori: Daiute, Colette; Ataman, Aysenur; Kovacs-Cerovic, Tuende
Godina: 2015
Publikacija: LEARNING CULTURE AND SOCIAL INTERACTION
ISSN: 2210-6561 Learning, Culture and Social Interaction Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 7 str. 109-125
DOI: 10.1016/j.lcsi.2015.10.002
WoS-ID: 000365362000009
Scopus-ID: 2-s2.0-84947424490
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/807401
Projekat: OSCE-Serbia
Roma Education FUND
UNICEF Serbia
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz Nasi u WoS)
M-kategorija: 
22M22 - Rad u istaknutom međ. časopisu

4
SCOPUSTM
3
OpenCitations
3
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.