еНаука - преглед

Преглед према Аутор Gašević, Dragan

Приказ резултата 1 до 20 од 21  следеће >
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2021A learning analytic approach to unveiling self-regulatory processes in learning tacticsFan, Yizhou; Saint, John; Singh, Shaveen; Jovanović, Jelena  ; Gašević, DraganКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012A qualitative evaluation of evolution of a learning analytics toolAli, Liaqat; Hatala, Marek; Gašević, Dragan; Jovanović, Jelena  Научни чланак
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности
2018An analytics-based framework to support teaching and learning in a flipped classroomJovanović, Jelena  ; Gašević, Dragan; Pardo, Abelardo; Mirriahi, Negin; Dawson, ShaneПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2019Analytics of Learning StrategiesMatcha, Wannisa; Gašević, Dragan; Uzir, Nora'Ayu Ahmad; Jovanović, Jelena  ; Pardo, AbelardoКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2004Arhitekture savremenih informacionih sistemaĐurić, Dragan  ; Gašević, DraganПоглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2009Evaluating an intelligent tutoring system for design patterns - the DEPTHS experienceJeremić, Zoran; Jovanović, Jelena M.  ; Gašević, DraganНаучни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису
2024Explaining trace-based learner profiles with self-reports - the added value of psychological networksJovanović, Jelena M.  ; Gašević, Dragan; Yan, Lixiang; Baker, Graham; Murray, Andrew; Gašević, DanijelaНаучни чланак
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности
2011Inteligentni sistemi i kompozitne struktureKrdžavac, NenadДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2023Intense, turbulent, or wallowing in the mire - a longitudinal study of cross-course online tactics, strategies, and trajectoriesSaqr, Mohammed; López-Pernas, Sonsoles; Jovanović, Jelena M.  ; Gašević, DraganНаучни чланак
21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности
2009Kolaborativno učenje primenom tehnologija Semantičkog Web-aJeremić, ZoranДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2012Learn-B: A social analytics-enabled tool for self-regulated workplace learningSiadaty, Melody; Gašević, Dragan; Jovanović, Jelena  ; Milikić, Nikola ; Jeremić, Zoran; Ali, Liaqat; Giljanović, Aleksandar; Hatala, MarekКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2006Learning object context for adaptive learning designJovanović, Jelena M.  ; Gašević, Dragan; Knight, Colin; Richards, GriffКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Leveraging semantic technologies for harmonization of individual and organizational learningSiadaty, Melody; Jovanović, Jelena  ; Gašević, Dragan; Jeremić, Zoran; Holocher-Ertl, TeresaКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2010Modelovanje servisno orijentisanih arhitektura korišćenjem pravilaMilanović, MilanДокторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2007Ontologies for effective use of context in e-learning settingsJovanović, Jelena M.  ; Gašević, Dragan; Knight, Colin; Richards, GriffНаучни чланак
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису
2006Ontologies to support learning design contextJovanović, Jelena M.  ; Gašević, Dragan; Brooks, Christopher; Knight, Colin; Richards, Griff; McCalla, GordonКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Personal learning environments on the Social Semantic WebJeremić, Zoran; Jovanović, Jelena  ; Gašević, DraganНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2007Personalizacija procesa učenja na Semantičkom Web-uJovanović, Jelena M.  Докторска дисертација
70M70 - Одбрањена докторска дисертација
2005Repurposing learning object componentsVerbert, Katrien; Jovanović, Jelena M.  ; Gašević, Dragan; Duval, ErikНаучни чланак
23M23 - Рад у међ. часопису
2002Upgraded Petri-net interchange format based on the Petri Net markup language using XMLGašević, Dragan; Đurašinović, Mlađen; Štrbac, Perica; Veljović, AlempijeКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.