еНаука - преглед

Преглед према Аутор Suzana Salai

Приказ резултата 1 до 10 од 10
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2012Approaches to organic produce market segmentationĐokić, Nenad  ; Suzana Salai; Đokić, Ines K.  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Ethical Consumer Behaviour in MarketingKovač Pečkai Žnideršić, Ružica ; Suzana Salai; Grubor, Aleksandar  ; Marić, Dražen  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2012Managing Initial Design ProjectsGašović, Milan; Suzana SalaiКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013Marketing istraživanja determinanti potrošnje vina u AP VojvodiniGašović, Milan; Suzana SalaiНаучни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2013Metrika reakcije potrošača organskih proizvoda na integrisano marketing komuniciranjeSuzana Salai; Sudarević, Tomislav  ; Ljubomir Pupovac; Mesaroš I.Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2013Preference-based functional food market segmentation using conjoint and cluster analysisĐokić, Nenad  ; Đokić, Ines K.  ; Suzana SalaiКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012SOCIAL MARKETING IN CREATING COMPETITIVE ADVANTAGE OF COMPANIES IN THE REPUBLIC OF SERBIAGrubor, Aleksandar  ; Suzana Salai; Kovač Pečkai Žnideršić, Ružica ; Marić, Dražen  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Strategija nastupa i kreiranja brenda iz organske proizvodnjeSuzana Salai; Sudarević, Tomislav  ; Ljubomir PupovacНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2013The Study of Supply and Demand of Organic Products in the European Union and SerbiaLjubomir Pupovac; Sudarević, Tomislav  ; Suzana SalaiНаучни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012THE STUDY OF SUPPLY AND DEMAND OF ORGANIC PRODUCTS IN THE EUROPEAN UNION AND SERBIALjubomir Pupovac; Suzana Salai; Sudarević, Tomislav  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.