еНаука - преглед

Преглед према Аутор Zehetner, Andreas

Приказ резултата 1 до 4 од 4
ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2010A Comprehensive Approach in Measuring Customer Value in B2B Markets from the Supplier's Perspective221 (✓)Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Different views and potential pitfalls in the implementation of CRM (✓)Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2012The ways of using CRM systems: the survey of literature (✓)Pupovac, Ljubomir ; Zehetner, Andreas; Sudarević, Tomislav  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2011Upgrading Marketing Planning Activities through Measuring Customer Lifetime Value (✓)Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir; Zehetner, AndreasНаучни чланак
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису