Резултати

еНаука >  Резултати >  Upgrading Marketing Planning Activities through Measuring Customer Lifetime Value
Назив: Upgrading Marketing Planning Activities through Measuring Customer Lifetime Value
Аутори: Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir; Zehetner, Andreas
Година: 2011
Публикација: Strategic Management
ISSN: 1821-3448 Strategic management Претражи идентификатор
Издавач: Subotica, Srbija : Ekonomski fakultet Subotica
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 16 br. 3 str. 53-61
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917328
Извор метаподатака: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
Напомена о доступности: Пуни текст је доступан само у штампаној форми
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.