Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Upgrading Marketing Planning Activities through Measuring Customer Lifetime Value
Naziv: Upgrading Marketing Planning Activities through Measuring Customer Lifetime Value
Autori: Sudarević, Tomislav  ; Pupovac, Ljubomir; Zehetner, Andreas
Godina: 2011
Publikacija: Strategic Management
ISSN: 1821-3448 Strategic management Pretraži identifikator
Izdavač: Subotica, Srbija : Ekonomski fakultet Subotica
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 16 br. 3 str. 53-61
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/917328
Izvor metapodataka: (Preuzeto iz KNR-a) Sudarević, Tomislav
Napomena o dostupnosti: Пуни текст је доступан само у штампаној форми
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.