Organisations

Publications



Refined By:
Date Issued:  [2020 TO 2024]
Date Issued:  2022
???jsp.search.filter.citation_category???:  M23

The results include the works of researchers who are CURRENTLY employed at the displayed institution.

Issue DateTitleAuthor(s)TypeМ-cat.
2022Predviđanje prihvatanja upotrebe računara na tradicionalnom i inovativnom nivou u nastavi matematike u Srbiji (✓)Milutinović, Verica  ; Mandić, Danimir  Article
23M23
2022Негативна суперлативност у српском и енглеском језику (✓)Јосијевић, Јелена  Article
23M23
2022Jezičke igre u udžbenicima srpskog jezika za prvi razred osnovne škole (✓)Spasić, Jelena  Article
23M23
2022Attitudes of Parents of Lower Primary Grades Children towards School Excursions (✓)Nedeljko Milanović  Article
23M23
2022Вредносне оријентације младих (✓)Vesna Trifunovic  Article
23M23
2022ASPIRING EARLY CHILDHOOD TEACHERS’ SELF-PERCEPTION OF THEIR COMPETENCE IN THE INTEGRATION OF DIGITAL TECHNOLOGIES INTO EARLY CHILDHOOD EDUCATIONAL PRACTICE (✓)Gordana Stepić  Article
23M23
2022Prednosti primene modela izokrenute učionice u nastavi prirode i društvaMilovanović, Anđela; Cekić-Jovanović, Olivera  ; Ristanović, Dušan  Article
23M23
2022Stavovi roditelja prema čitalačkoj kulturi učenika mlađih razreda osnovne škole (✓)Nedeljko Milanović  ; Marina MatejevićArticle
23M23
2022Planning, Realization, and Evaluation of Team Teaching: Teachers’ Perspective (✓)Gordana M. Stepić  ; Daliborka R. PopovićArticle
23M23
2022Teachers’ Attitudes about Teaching and Learning Mathematics (✓)Aleksandra Mihajlović  ; Emina Kopas-Vukašinović  ; Vladimir Stanojević Article
23M23
2022Експресивни имплицитни суперлативи у српском и енглеском језику (✓)Јосијевић, Јелена  Article
23M23
2022The effects of aerobic exercsie program on the bilateral coordination of preschool children (✓)Stanković, Slađana  ; Lasković, Marko; Jančić, Jelena  ; Katanic, Borko; Aleksić Veljković, Aleksandra  Article
23M23
2022Validation of Scales for Measuring Factors of Teaching Quality from the Dynamic Model of Educational Effectiveness (✓)Bodroža, Bojana  ; Teodorović, Jelena  ; Jošić, Smiljana  Article
23M23