Issue Date | Title | Author(s) | Type | М-cat. |
2023 | Stvaralačka monografija o Kovačevićevom naučnom stvaralaštvu (✓) | Ilijana Cutura | Reviews | |
2023 | DA LI SU NASTAVNICI ZAPOSLENI NA ODREĐENO VREME (NE)BITNI I (NE)VIDLjIVI U SISTEMU VASPITANjA I OBRAZOVANjA? | Milanović, Nedeljko | Reviews | |
2023 | JEDNA MALO NEOBIČNA BAJKA | Čutura, Ilijana ; Dimitrijević, Maja | Reviews | |
2022 | A CONTRIBUTION TO THE METHODOLOGY OF TEACHING MATHEMATICS | Milikic, Milan | Reviews | |
2022 | Дар унуцима и српској књижевној стилистичкој јавности (✓) | Spasić, Jelena | Reviews | |
2022 | Креативно умрежавање иманентног приступа, васпитности и функционалних знања у настави српског језика и књижевности (✓) | Димитријевић, Маја | Reviews | |
2021 | Prevencija neprimerenih ponašanja dece i mladih: pedagoški pristup (✓) | Milanović, Nedeljko | Reviews | |
2021 | ВАСПИТАЊЕ РОДИТЕЉА ЗА ОДГОВОРНО РОДИТЕЉСТВО (✓) | Nedeljko, Milanović | Reviews | |
2021 | O razvoju stilistike kao discipline u srpskim naučnim okvirima | Čutura, Ilijana | Reviews | |
2021 | Ristanović Dušan: Projektni model nastave prirode i društva, Univerziteta u Kragujevcu - Fakultet pedagoških nauka, Jagodina, 2019 | Komnenović, Milan | Reviews | |
2020 | ЗНАЧАЈ СТАТИСТИЧКИХ ТЕСТОВА У ПЕДАГОГИЈИ (✓) | Nedeljko Milanović | Reviews | |
2020 | Компарација кроз лексику и семантику - (Сања Куљанин. Београд: Јасен, 2017, 239 стр.) (✓) | Јосијевић, Јелена | Reviews | |
2019 | PRIMENA CLIL METODE (✓) | Stanojević Veselinović, Marija | Reviews | |
2019 | Инклузија у образовању: Разматрање ограничења, препознавање могућности (✓) | Jelena Starčević | Reviews | |
2018 | Bibliografija časopisa Uzdanica (✓) | Čutura, Ilijana | Reviews | |
2014 | Од методологије контрастивних проучавања академског дискурса до академске писмености (✓) | Јосијевић, Јелена ; Vidanović, Neda | Reviews | |
2012 | Модеран уџбеник опште лингвистике (✓) | Vidanović, Neda; Јосијевић, Јелена | Reviews | |
2008 | Conceptions of giftedness: Sociocultural perspectives (✓) | Jelena Starčević | Reviews | |