Резултати

еНаука >  Резултати >  Инклузија у образовању: Разматрање ограничења, препознавање могућности
Назив: Инклузија у образовању: Разматрање ограничења, препознавање могућности
Аутори: Jelena Starčević  
Година: 2019
Публикација: Зборник Института за педагошка истраживања
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Зборник Института за педагошка истраживања
Тип резултата: Научна критика и полемика
Колација: vol. 51 br. 2 str. 660-668
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/761684
Извор метаподатака: (Preuzeto iz ORCID-a) Starčević, Jelena
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.