Резултати
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Назив: | Инклузија у образовању: Разматрање ограничења, препознавање могућности | Аутори: | Jelena Starčević ![]() ![]() |
Година: | 2019 | Публикација: | Зборник Института за педагошка истраживања | ISSN: | 0579-6431![]() ![]() |
Издавач: | Зборник Института за педагошка истраживања | Тип резултата: | Научна критика и полемика | Колација: | vol. 51 br. 2 str. 660-668 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/761684 | Извор метаподатака: | (Preuzeto iz ORCID-a) Starčević, Jelena | М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.