Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2024 | PEER Training: Building successful collaborative problem-Solving Skills in Adolescents | Baucal, Aleksandar ; Stepanović Ilić, Ivana ; Videnović, Marina ; Jošić, Smiljana ; Rajić, Milana ; Krstić, Ksenija ; Altaras Dimitrijević, Ana ; Jolić Marjanović, Zorana ; Pavlović Babić, Dragica; Nikitović, Tijana; | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | How do adolescents engage with music in spare time? Leisure patterns and their relation with socio-demographic characteristics, well-being, and risk behaviors | Stepanović Ilić, Ivana ; Krnjaić, Zora ; Videnović, Marina ; Krstić, Ksenija | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2024 | ПИСА 2022 - извештај за Републику Србију | Чапрић, Гордана; Виденовић, Марина | Извештај | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Promoting STEAM through collaboration between education experts and primary school teachers | Stepanović Ilić, Ivana ; Ferreira, Nadia; Castro Silva, Jose; Peixoto, Francisco; Ethelwyn Baccaglini-Frank, Anna; Oliveira da Costa, Cristina; Cibulskaite, Nijole; Videnović, Marina ; Dabić Boričić, Milana; Lisarelli, Giulia;
Monteiro, Vera; Ramploud, Alessandro;
| Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Adolescent Musical Preferences and their Relationship with Schwartz’s Basic Values | Stepanović Ilić, Ivana ; Videnović, Marina ; Krnjaić, Zora ; Krstić, Ksenija | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Sound Experience and Imagination at Early School Age: An Opportunity for Unleashing Children’s Creative Potential | Zećo, Mirsada; Videnović, Marina ; Silajdžić, Lela | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | ПИСА 2022 - извештај за Републику Србију | Чапрић, Гордана; Виденовић, Марина | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Learning collaboration in the school context in Serbia: Student perceptions | Pavlović-Babić, Dragica ; Videnović, Marina ; Jošić, Smiljana ; Mojović Zdravković, Kristina | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Common misconceptions about collaborative problem solving among high school students | Videnović, Marina ; Jolić Marjanović, Zorana ; Mojović Zdravković, Kristina | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Mother’s discipline practices and social norms of early development | Videnović, Marina ; Krstić, Ksenija ; Rajić, Milana ; Radanović, Ana | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Socioeconomic status, parenting stress and parenting practices during the covid-19 lockdown in Serbia | Rajić, Milana ; Videnović, Marina ; Krstić, Ksenija | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2023 | What makes peer collaborative problem solving productive or unproductive: A qualitative systematic review (✓) | Baucal, Aleksandar ; Jošić, Smiljana ; Stepanović Ilić, Ivana ; Videnović, Marina ; Ivanović, Jovan ; Krstić, Ksenija | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2023 | To use or not to use: role of digital resources in adolescents’ collaborative problem solving - a literature review (✓) | Krstić, Ksenija ; Videnović, Marina ; Ivanović, Jovan | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Qualitative Study of Peer Relationships during Covid-19 Pandemic in Serbia: Students’ Perspective (✓) | Stepanović Ilić, Ivana ; Krnjaić, Zora ; Videnović, Marina | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Сарадњом до бољег решења, а вежбом до успешне сарадње: PEER тренинг за подстицање вештина колаборативног решавања проблема у средњошколској популацији (✓) | Бауцал, Александар ; Павловић Бабић, Драгица ; Алтарас Димитријевић, Ана ; Крстић, Ксенија ; Јолић Марјановић, Зорана ; Степановић Илић, Ивана ; Виденовић, Марина ; Јошић, Смиљана ; Никитовић, Тијана ; Мојовић Здравковић, Кристина ; | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Scaffolding peer collaborative problem solving: a qualitative systematic review (✓) | Jošić, Smiljana ; Videnović, Marina ; Krstić, Ksenija | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Effects of the COVID-19 pandemic on academic motivation and knowledge gap of gifted secondary school students in Serbia | Krnjaić, Zora ; Videnović, Marina ; Simić, Nataša | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | The Big Five and Collaborative Problem Solving: A Narrative Systematic Review (✓) | Jolic-Marjanovic, Zorana ; Krstic, Ksenija Lj ; Rajic, Milana ; Stepanovic-Ilic, Ivana Z ; Videnovic, Marina ; Altaras-Dimitrijevic, Ana | Научни чланак | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
2023 | Responsiveness of mothers during play with the child | Krstić, Ksenija ; Videnović, Marina ; Rajić, Milana ; Radanović, Ana | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Preschool teacher-parent communication during covid-19 pandemic lockdown: relation to the parental engagement at home (✓) | Videnović, Marina ; Rajić, Milana ; Stepanović Ilić, Ivana | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |