



Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2025 | Construction of a scale measuring primary teachers’ self-efficacy to teach STEAM: the STEAM-TSES![]() | Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21M21 - Водећи међународни часопис категорије M21 |
2025 | Toward an Evidence-Based Framework for Training Students’ Collaborative Problem-Solving Skills: Introducing and Testing the PEER Model![]() | Krstić, Ksenija ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2024 | Sound Experience and Imagination at Early School Age: An Opportunity for Unleashing Children’s Creative Potential | Zećo, Mirsada; Videnović, Marina ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Adolescent Musical Preferences and their Relationship with Schwartz’s Basic Values | Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Kvalitet odnosa sa prijateljima u adolescenciji: značaj odnosa sa roditeljima i sadržaja aktivnosti tokom slobodnog vremena | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Construction of the self-efficacy scale for teachers implementing steam in the first cycle of primary school![]() | Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Saradnjom do rešenja: Priručnik za realizaciju PEER modela rešavanja problema putem saradnje![]() | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Twenty years of PISA study in Serbia: (un)learned lessons | Videnović, Marina ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Saradnjom do rešenja – aktivnosti za podsticanje uspešne vršnjačke saradnje prema modelu ,,PEER’’ | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Distance learning in Serbia during the COVID pandemic | Videnović, Marina ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Saradnjom do boljeg obrazovanja![]() | Jošić, Smiljana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | PROSTEAM – razvoj, primena i testiranje STEAM obrazovnih paketa za najmlađe | Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | The Perceived impact of the pandemic on classmates’ relations - primary school students’ experience![]() | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | ПИСА 2022 - извештај за Републику Србију | Чапрић, Гордана; Виденовић, Марина ![]() ![]() | Документ јавне политике | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | PEER Training: Building successful collaborative problem-Solving Skills in Adolescents![]() | Baucal, Aleksandar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | How do adolescents engage with music in spare time? Leisure patterns and their relation with socio-demographic characteristics, well-being, and risk behaviors | Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 21a+M21a+ - Водећи међународни часопис категорије M21a+ |
2024 | One Attempt to Measure Collaboration Between Students During Group Work![]() | Videnović, Marina ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2024 | Promoting STEAM through collaboration between education experts and primary school teachers![]() | Stepanović Ilić, Ivana ![]() ![]() ![]() ![]()
Monteiro, Vera; Ramploud, Alessandro;
| Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Effects of the COVID-19 pandemic on academic motivation and knowledge gap of gifted secondary school students in Serbia | Krnjaić, Zora ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2023 | Scaffolding peer collaborative problem solving: a qualitative systematic review![]() | Jošić, Smiljana ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |