Резултати

еНаука >  Резултати >  Construction of a scale measuring primary teachers’ self-efficacy to teach STEAM: the STEAM-TSES
Назив: Construction of a scale measuring primary teachers’ self-efficacy to teach STEAM: the STEAM-TSES
Аутори: Stepanović Ilić, Ivana  ; Peixoto, Francisco; Dabić Boričić, Milana; Videnović, Marina  ; Castro Silva, Jose; Ferreira, Nadia; Monteiro, Vera
Година: 2025
Публикација: Frontiers in Education
ISSN: 2504-284X Frontiers in Education (Switzerland) Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9
DOI: 10.3389/feduc.2024.1519327
WoS-ID: 001400865100001
Scopus-ID: 2-s2.0-85215586686
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/966798
https://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/7189
Извор метаподатака: (Preuzeto iz CrossRef-a) Stepanović-Ilić, Ivana
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.