Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
2023 | Self-determination theory perspective on motivation and solo performance among students in higher music education in Serbia (✓) | Bogunović, Blanka ; Jovanović Milanović, Olja ; Simić, Nataša ; Mutavdžin, Dejana ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | Образовање за права детета из угла наставника: знати, применити и веровати (✓) | Врањешевић, Јелена ; Цицварић, Радован; Жунић-Цицварић, Јелена; Јовановић Милановић, Оља ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | Ja, drugi i stid: doživljaj stida studenata u edukaciji za geštalt psihoterapeute | Opačić, Snežana; Jovanović, Olja ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2022 | Zašto (ne) istraživati sopstvenu praksu - perspektiva praktičara u obrazovanju | Stančić, Milan ; Radulović, Lidija R. ; Jovanović, Olja ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2016 | Individual Education Plan as an Agent of Inclusiveness of the Educational System in Serbia: different perspectives, achievements and new dilemmas | Kovač-Cerović, Tinde ; Jovanović Milanović, Olja ; Pavlović Babić, Dragica ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |
2013 | The Barriers to Inclusive Education: Mapping 10 Years of Serbian Teachers' Arritudes Toward Inclusive Education | Rajović, Vera ; Jovanović, Olja ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Научни чланак | 23M23 - Рад у међ. часопису |