Issue Date | Title | Author(s) | Type | М-cat. |
2022 | Структура часова у онлајн наставном окружењу (✓) | Aleksandar M. Novaković ; Jelena Osmanović Zajić ; Jelena Maksimović ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2021 | Istorijsko-hermeneutička paradigma kao osnova za afirmaciju didaktike kao teorije obrazovanja (✓) | Vukić, Tamara ; Maksimović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2019 | Теоријски приступ холистичкој образовној парадигми (✓) | Максимовић, Јелена ; Османовић, Јелена ; Milanović, Aleksandra ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2018 | REFLECTIVE PRACTICE AS A CHANGING FACTOR OF TEACHING QUALITY | Maksimović, Jelena ; Osmanovic, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2018 | Self-assessment of methodological competence of teachers for successful reflexive practice | Maksimović, Jelena ; Osmanović, Jelena ; Đekić, Sanja | Article | |
2018 | Quantitative research of media in education | Maksimović, Jelena ; Osmanović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2017 | Digitalne kompetencije nastavnika kao uslov za istraživanje vaspitno-obrazovne prakse | Maksimović, Jelena Ž. ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2016 | Digital technology and teachers' competence for its application in the classroom | Maksimović, Jelena ; Dimić, Nevena | Article | |
2015 | Professional competencies of future pedagogues | Maksimović, Jelena ; Petrović, Jelena ; Osmanović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2015 | Profesionalne kompetencije budućih pedagoga (✓) | Maksimović, Jelena ; Osmanović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2015 | Perspektive studija istorije na Univerzitetu u Nišu (✓) | Maksimović, Jelena ; Miljković, Ema | Article | |
2014 | Значај методолошког образовања из угла будућих педагога | Maksimović, Jelena ; Petrović, Jelena ; Osmanović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2014 | Efikasnost epistemološko-metodoloških dometa akcionih istraživanja (✓) | Maksimović, Jelena ; Osmanović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2014 | Teacher training in methodology as a contribution to the knowledge society | Maksimović, Jelena ; Petrović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2013 | Nastavnik – akcioni istraživač vaspitno-obrazovne prakse | Maksimović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2013 | Dometi kvalitativnih i kvantitativnih metoda u pedagoškim istraživanjima | Maksimović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2012 | Akciona istraživanja i globalizacija u funkciji celoživotnog učenja | Maksimović, Jelena ; Lukić Gorica | Article | |
2011 | Pluralizam istraživačkih paradigmi u pedagogiji | Maksimović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2011 | Pedagoški pristup akademskom pisanju | Maksimović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |
2011 | Uticaj metodološke kulture nastavnika na školu i obrazovanje | Maksimović, Jelena ![](/image/organisations_icon_ico.png) | Article | |