Резултати

еНаука >  Резултати >  Istorijsko-hermeneutička paradigma kao osnova za afirmaciju didaktike kao teorije obrazovanja
Назив: Istorijsko-hermeneutička paradigma kao osnova za afirmaciju didaktike kao teorije obrazovanja
Аутори: Vukić, Tamara  ; Maksimović, Jelena  
Година: 2021
Публикација: Godišnjak Pedagoškog fakulteta u Vranju
ISSN: 2466-3905 Godišnjak Pedagoškog fakulteta u Vranju Претражи идентификатор
Издавач: Vranje : Pedagoški fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 12 br. 1 str. 33-47
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/308645
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.