Резултати
еНаука >
Резултати >
Istorijsko-hermeneutička paradigma kao osnova za afirmaciju didaktike kao teorije obrazovanja
Назив: | Istorijsko-hermeneutička paradigma kao osnova za afirmaciju didaktike kao teorije obrazovanja | Аутори: | Vukić, Tamara ; Maksimović, Jelena | Година: | 2021 | Публикација: | Godišnjak Pedagoškog fakulteta u Vranju | ISSN: | 2466-3905 Godišnjak Pedagoškog fakulteta u Vranju Претражи идентификатор | Издавач: | Vranje : Pedagoški fakultet | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 12 br. 1 str. 33-47 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/308645 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.