Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Istorijsko-hermeneutička paradigma kao osnova za afirmaciju didaktike kao teorije obrazovanja
![](https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/flat-actions-icons-9/512/Tick_Mark-256.png)
Naziv: | Istorijsko-hermeneutička paradigma kao osnova za afirmaciju didaktike kao teorije obrazovanja | Autori: | Vukić, Tamara ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godina: | 2021 | Publikacija: | Godišnjak Pedagoškog fakulteta u Vranju | ISSN: | 2466-3905![]() ![]() |
Izdavač: | Vranje : Pedagoški fakultet | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 12 br. 1 str. 33-47 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/308645 | Izvor metapodataka: | Migrirano iz RIS podataka | M-kategorija: | 52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.