Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Istorijsko-hermeneutička paradigma kao osnova za afirmaciju didaktike kao teorije obrazovanja
Naziv: Istorijsko-hermeneutička paradigma kao osnova za afirmaciju didaktike kao teorije obrazovanja
Autori: Vukić, Tamara  ; Maksimović, Jelena  
Godina: 2021
Publikacija: Godišnjak Pedagoškog fakulteta u Vranju
ISSN: 2466-3905 Godišnjak Pedagoškog fakulteta u Vranju Pretraži identifikator
Izdavač: Vranje : Pedagoški fakultet
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 12 br. 1 str. 33-47
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/308645
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.