Issue Date | Title | Author(s) | Type | М-cat. |
2018 | Cognitive theories and paradigmatic research posts in the function of multimedia teaching and learning | Stanković, Zoran; Maksimović, Jelena ; Osmanović, Jelena | Article | |
2017 | Interakcija metodoloških paradigmi u pedagoškim istraživanjima | Maksimović, Jelena Ž. | Conference Paper | |
2017 | The methodology of the analysis of case study through the integration of the Roma minority into the social system (✓) | Maksimović, Jelena ; Osmanovic, Jelena | Article | |
2017 | Akciona istraživanja u funkciji podsticanja kreativnosti darovith | Maksimović, Jelena Ž. | Conference Paper | |
2017 | Kritička teorija kao paradigma istraživanja vaspitanja i obrazovanja (✓) | Maksimović, Jelena Ž. | Conference Paper | |
2017 | Cognitive opportunities and case methods restrictions in social studies | Maksimović, Jelena Ž. | Conference Paper | |
2017 | Pedagoški rad Jana Amosa Komenskogo sa osvrtom na princip povezanosti teorije i prakse u metodologiji pedagogije (✓) | Maksimović, Jelena Ž. | Book parts | |
2017 | Akciona istraživanja i refleksivna praksa | Maksimović, Jelena Ž. | Monograph | |
2017 | Digitalne kompetencije nastavnika kao uslov za istraživanje vaspitno-obrazovne prakse | Maksimović, Jelena Ž. | Article | |
2017 | Tri decenije studija srpskog jezika i književnosti na Univerzitetu u Nišu : hronologija, stanje i perspektive (✓) | Maksimović, Jelena Ž. | Article | |
2016 | Challenges of education, action research and curriculum development in the context of the Bologna process (✓) | Maksimović, Jelena Ž. | Book parts | |
2016 | Digital technology and teachers' competence for its application in the classroom | Maksimović, Jelena ; Dimić, Nevena | Article | |
2016 | Evrointegracija Bolonjskog procesa: vizija ili stvarnost vaspitanja iz ugla studenta pedagogije (✓) | Maksimović, Jelena ; Osmanović, Jelena | Conference Paper | |
2016 | Sinteza pedagoških znanja o vaspitanju i obrazovanju | Maksimović, Jelena | Article | |
2016 | Univerzitetski nastavnik i njegova uloga u Bolonjskom procesu | Maksimović, Jelena ; Osmanović J. | Conference Paper | |
2016 | Modern critical/praxis-oriented paradigms and action research (✓) | Maksimović, Jelena Ž. | Book parts | |
2016 | The importance and key features of action research in education | Maksimović, Jelena Ž. | Book parts | |
2016 | Interakcija metodoloških paradigmi u pedagoškim istraživanjima | Maksimović, Jelena ; Osmanović Jelena | Conference Paper | |
2016 | Akciona istraživanja u funkciji podsticanja kreativnosti darovitih | Maksimović, Jelena ; Osmanović Jelena | Conference Paper | |
2016 | Istraživanja pedagoga u školi: Primeri refleksivne prakse | Maksimović, Jelena ; Osmanović J. | Monograph | |