Истраживачи
Pešikan, Ana
Година | Наслов | Аутор(и) | Тип резултата | Мп-кат. |
---|---|---|---|---|
2010 | Savremeni pogled na prirodu školskog učenja i nastave - socio-konstruktivističko gledište i njegove praktične implikacije | Pešikan, Ana ![]() ![]() | Научни чланак | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Koncepcija stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - između proklamovanog i skrivenog modela | Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Научни чланак | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
2010 | Student-centered curriculum: Improving student's learning or just "the Emperor's new clothes | Antić, Slobodanka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Obrazovanjem protiv siromaštva : analiza uticaja uvođenja pripremnog predškolskog programa u Srbiji | Pešikan, Ana ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Analiza koncepcije usavršavanja nastavnika u Srbiji | Antić, Slobodanka ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Bologna works or does it? Reflections on challenges at the Faculty of Agriculture in Belgrade | Sofija Pekić-Quarrie; Poleksić, Vesna ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Student-centered curriculum: Improving students learning or just the Emperors new clothes | Antić, Slobodanka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Aktivno učenje: nastava usmerena na učenika | Ivan Ivić; Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2010 | Як стати і залитися dурним - 39 урокiв - усе про (не)учіння | Петровић, Јасминка; Пешикан, Ана ![]() ![]() | Остало | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2009 | Opšti standardi kvaliteta udžbenika : vodič za dobar udžbenik | Ivić, Ivan; Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2009 | Kako postati i ostati glup - (u 39 lekcija) - sve o (ne)učenju | Petrović, Jasminka; Pešikan, Ana ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2009 | Образовањем против сиромаштва - анализа утицаја увођења припремног предшколског програма у Србији | Пешикан, Ана ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2009 | Implicit theories of academics on the nature of teaching/learning process | Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2009 | Свако друштво мора да осмисли свој концепт подршке библиотекама и библиотекарству - интервју са Аном Пешикан | Петровић, Милоје; Пешикан, Ана ![]() ![]() | Информативни прилог | 53M53 - Рад у нац. часопису |
2009 | Konstrukcijska rešenja u udžbeniku i potencijalni ishodi učenja - komparativna analiza pitanja i zadataka u udžbenicima istorije i metoda učenja koje mogu da podstiču | Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2009 | Útmutató a jó tankönyvhöz - általános minőségi követelmények | Ivić, Ivan; Pešikan, Ana ![]() ![]() ![]() ![]() | Лексикографска/Енциклопедијска јединица | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2008 | Istraživački radovi o primeni Aktivnog učenja/nastave na Poljoprivrednom fakultetu u Beogradu | Pešikan, Ana ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2008 | Vodič za dobar udžbenik : opšti standardi kvaliteta udžbenika | Ivić, Ivan; Pešikan, Ana ![]() ![]() | Монографија | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2008 | Standardi kvaliteta sadržaja udžbenika (✓) | Ratko Jankov ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Поглавље у монографији | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
2008 | Kako se kreira tumačenje istorije - primen gramatike priče u analizi udžbenika istorije | Antić, Slobodanka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Конференцијски рад | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |