Истраживачи



Филтрирано по:
???jsp.search.filter.citation_category???:  M21

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2018Using knowledge space theory to compare expected and real knowledge spaces in learning stoichiometry (✓)Segedinac, Milan  ; Horvat, Saša  ; Rodić, D. D.  ; Rončević, T. N.  ; Savić, G.Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису
2018Diagnosing the quality of high school students’ and pre-service chemistry teachers’ cognitive structures in organic chemistry by using students’ generated systemic synthesis questionsHrin, Tamara  ; Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису
2017SYSTEMS THINKING IN CHEMISTRY CLASSROOM: THE INFLUENCE OF SYSTEMIC SYNTHESIS QUESTIONS ON ITS DEVELOPMENT AND ASSESSMENTHrin, Tamara  ; Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana ; Horvat, Saša  Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису
2016The Effect of Systemic Synthesis Questions [SSynQs] on Students’ Performance and Meaningful Learning in Secondary Organic Chemistry TeachingHrin, Tamara  ; Milenković, Dušica  ; Segedinac, Mirjana Научни чланак
21M21 - Рад у врхунском међ. часопису