Истраживачи

Резултати 41-60 од 91

ГодинаНасловАутор(и)Тип резултатаМп-кат.
2016Nova trgovinska politika Republike Srbije za period 2016-2020. godina (✓)Stipe Lovreta ; Stojković, Dragan  ; Petković G.  ; Bogetić Z.  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Shopping through smarthphones - Comparison of shoppers in Croatia and SerbiaPetković, Goran  ; Stojković, Dragan  ; Blaženka KneževićКонференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Multichannel strategy - the dominant approach in modern retailing (✓)Stojković, Dragan  ; Lovreta, Stipe ; Bogetić, Zoran  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2016How Smartphones Influence Shopper Behavior? – The - Caseof SerbiaPetković, Goran  ; Stojković, Dragan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Shopper marketing: A new partnership perspective in marketing channels (✓)Bogetić, Zoran  ; Kaličanin, Đorđe  ; Stojković, Dragan  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2016Security and privacy issues in - Shopping through smarthphones - Comparison of shoppers in Croatia and SerbiaStojković, Dragan  ; Petković G.; Knežević B.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016How Smartphones Influence Shopper Behavior? – The Case of SerbiaStojković, Dragan  ; Petković G.Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2016Trgovinski marketing i prodaja (✓)Bogetić, Zoran  ; Stipe Lovreta ; Petković, Goran  ; Stojković, Dragan  Монографија
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Systematic Shopper Marketing for Sustainable Competitive Advantage (✓)Bogetić, Zoran  ; Stojković, Dragan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Do Partner Relations in Marketing Channels Make a Difference in Brand Management Implementation? Evidence from Serbia and Montenegro (✓)Bogetić, Zoran  ; Veljković, Saša  ; Stojković, Dragan  Научни чланак
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја
2015Key role of category management in integrated supply chain (✓)Kaličanin, Đorđe  ; Bogetić, Zoran  ; Stojković, Dragan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Strategija trgovine Republike Srbije sa akcionim planom (✓)Bogetić, Zoran  ; Stipe Lovreta ; Petković, Goran  ; Stojković, Dragan  ; Manić, Emilija  Техничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Using Marketing Approach to Respond to Internationalization Challenges and Changes in Marketing Channels (✓)Veljković, Saša  ; Bogetić, Zoran  ; Stojković, Dragan  Научни чланак
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Uticaj trgovinske revolucije na stvaranje novih vrednosti i novih odnosa u kanalima marketingaStanković, Ljiljana  ; Stojković Dragan  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Strategija razvoja trgovine Republike SrbijeStipe Lovreta; Stojković, Dragan  ; Petković GoranТехничко решење
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2015Key Areas of Retail Development Strategy of Serbia in EU Accession ProcessStipe Lovreta; Stojković, Dragan  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Tržišta hrane sa nutritivnom i zdravstvenom izjavom: perspektive proizvođača i maloprodavacaStojanović, Žaklina  ; Filipović, Jelena  ; Stojković, Dragan  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2014INTEGRATED INFORMATION MANAGEMENT MODEL BASED ON SINGLE WINDOW CONCEPT - CORNER STONE OF E-GOVERNMENT IN THE TRADE SECTOR (✓)S. Lovreta; Manić, Emilija  ; Stojković, Dragan  Поглавље у монографији
Мп категорија ће бити приказана накнадно.
2014Markets of food with nutritive and health claim: producers and retailers perspectivesStojanović, Žaklina  ; Filipović, Jelena  ; Stojković, Dragan  Научни чланак
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја
2014Watch out Whom You Follow: Implications of Applying Follower Strategy in Alliance Creation on Alliance Success (✓)Aleksić-Mirić, Ana  ; Stojković, Dragan  Конференцијски рад
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Резултати 41-60 од 91