| Issue Date | Title | Author(s) | Type | Мp-cat. | 
| 2025 | Мoгу ли се коришћењем аргументације у настави унапредити образовни исходи ученика? - преглед литературе  | Плазинић, Љиљана     | Conference Paper |  | 
| 2024 | Emotional Support Provision in TV Instruction - Disparities between Classroom and Subject Teachers  | Plazinić, Ljiljana     | Book parts |  | 
| 2023 | Како наставници у европским земљама доживљавају школску климу: чудесни случај Западног Балкана  | Плазинић, Љиљана     | Other |  | 
| 2023 | Мотивација, анксиозност и самоефикасноcт ученика у тв настави  | Плазинић, Љиљана     | Конференцијски рад |  | 
| 2023 | Разлике у учесталости емоционалне подршке током тв наставе наставника разредне и предметне наставе током првог таласа затварања школа услед пандемије вируса COVID-19  | Плазинић, Љиљана     | Остало |  | 
| 2023 | Ученичка перцепција припадности школи – шта је променила епидемија COVID-19  | Плазинић, Љиљана    ; Буђевац, Невена     | Остало |  | 
| 2022 | Students’ Perception of Teaching Practices and Parents’ Educational Status as predictors of Students’ Self-Efficacy in Televised Instruction  | Плазинић, Љиљана     | Other |  | 
| 2022 | Nastava na daljinu i kako zadržati učenika ispred ekrana  | Плазинић, Љиљана     | Reviews |  | 
| 2022 | Motivation, anxiety and self-efficacy of students in TV instruction  | Плазинић, Љиљана     | Other |  | 
| 2022 | Emocionalna podrška nastavnika kao prediktor intrinzičke motivacije učenika u tv nastavi  | Плазинић, Љиљана     | Other |  | 
| 2021 | The predictive effects of students’ perception of teaching practices in TV instruction on students’ self-efficacy  | Плазинић, Љиљана     | Article |  | 
| 2021 | Наставне стратегије као чиниоци академске мотивације, самоефикасности и анксиозности ученика у ТВ настави  | Plazinić, Ljiljana     | Doctoral theses |  | 
| 2021 | Afektivni doživljaj kompozicija različitih istorijsko-stilskih epoha klasične muzike  | Плазинић, Љиљана     | Conference Paper |  | 
| 2020 | Šta možemo naučiti o unapređenju čitalačke pismenosti od učenika iz Srbije  | Plazinić, Ljiljana S.     | Conference Paper |  | 
| 2020 | Istraživački nalazi o praksama centara za socijalni rad u vezi sa lišavanjem poslovne sposobnosti  | Plazinić, Ljiljana S.     | Monograph |  | 
| 2019 | Is high ability necesssary for high achievement? A review of recent empirical findings on the conditions for attaining expertise  | Plazinić, Ljiljana    ; Mutavdzin, Dejana    ; Altaras Dimitrijević, Ana     | Научни чланак | 24+M24+ - Међународни часопис категорије M24+  | 
| 2019 | Nasleđe ili sredina? Razmatranje stare dileme o poreklu izuzetnih postignuća u svetlu novih empirijskih nalaza  | Plazinić, Ljiljana    ; Mutavdžin, Dejana    ; Altaras Dimitrijević, Ana     | Конференцијски рад |  | 
| 2019 | Adolescent conformist behaviour in making aesthetic judgments under pressure of authority figures and peer pressure  | Plazinić, Ljiljana    ; Banjac, Sonja; Joksimović, Jelena | Научни чланак | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24  | 
| 2019 | Unapređenje kvaliteta inkluzivnog obrazovanja zasnovano na otvorenim podacima  | Jovanović, Olja S.    ; Ljiljana Plazinić    ; Slaven Bogdanović; Ana Vušurović Lazarević | Поглавље у монографији |  | 
| 2018 | Da li su kvalitet i pravednost obrazovanja nespojivi principi?  | Ljiljana Plazinić    ; Jovanović, Olja S.    ; Slaven Bogdanović | Конференцијски рад |  |