Резултати

еНаука >  Резултати >  Šta možemo naučiti o unapređenju čitalačke pismenosti od učenika iz Srbije
Назив: Šta možemo naučiti o unapređenju čitalačke pismenosti od učenika iz Srbije
Аутори: Plazinić, Ljiljana S.  
Година: 2020
Публикација: Zbornik radova sa Međunarodnog naučnog skupa Programske (re)forme u obrazovanju i vaspitanju - izazovi i perspektive, održanog 20. maja 2019.
Издавач: Beograd : Učiteljski fakultet, 2020
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7849-288-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 188-202
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/485371
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.