Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Šta možemo naučiti o unapređenju čitalačke pismenosti od učenika iz Srbije
Naziv: Šta možemo naučiti o unapređenju čitalačke pismenosti od učenika iz Srbije
Autori: Plazinić, Ljiljana S.  
Godina: 2020
Publikacija: Zbornik radova sa Međunarodnog naučnog skupa Programske (re)forme u obrazovanju i vaspitanju - izazovi i perspektive, održanog 20. maja 2019.
Izdavač: Beograd : Učiteljski fakultet, 2020
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7849-288-4 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 188-202
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/485371
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.