Резултати

еНаука >  Резултати >  Emotional Support Provision in TV Instruction - Disparities between Classroom and Subject Teachers
Назив: Emotional Support Provision in TV Instruction - Disparities between Classroom and Subject Teachers
Аутори: Plazinić, Ljiljana  
Година: 2024
Публикација: Education through the Covid-19 pandemic
Издавач: Belgrade : University, Faculty of Education
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-7849-342-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 255-267
DOI: 10.18485/uf_edu_covid19.2024.1.ch17
VBS COBISS: 161608457
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/161608457#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/963959
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.