Резултати

еНаука >  Резултати >  The predictive effects of students’ perception of teaching practices in TV instruction on students’ self-efficacy
Назив: The predictive effects of students’ perception of teaching practices in TV instruction on students’ self-efficacy
Аутори: Плазинић, Љиљана  
Година: 2021
Публикација: Psihološka istraživanja XXIV(1)
ISSN: 0352-7379 Psihološka istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 24 br. 2 str. 259-275
DOI: 10.5937/psistra24-32477
URI: https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26150
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/604915
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.