Резултати
еНаука >
Резултати >
The predictive effects of students’ perception of teaching practices in TV instruction on students’ self-efficacy
Назив: | The predictive effects of students’ perception of teaching practices in TV instruction on students’ self-efficacy | Аутори: | Плазинић, Љиљана | Година: | 2021 | Публикација: | Psihološka istraživanja XXIV(1) | ISSN: | 0352-7379 Psihološka istraživanja Претражи идентификатор | Издавач: | Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 24 br. 2 str. 259-275 | DOI: | 10.5937/psistra24-32477 | URI: | https://phaidrabg.bg.ac.rs/o:26150 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/604915 |
М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.