Претрага
Резултати
Мотивисаност ученика да читају и осећај припадности школи (✓) [2023]
Трајковић, Марија ; Гутвајн, Николета ; Ковачевић-Лепојевић, МаринаПовезаност стручног усавршавања учитеља и постигнућа ученика у домену читалачке писмености (✓) [2023]
Gagić, DraganaКако образовна очекивања родитеља утичу на самопоуздање ученика и њихову мотивацију да читају (✓) [2023]
Малинић, Душица ; Ђерић, ИванаКако наставници у европским земљама доживљавају школску климу: чудесни случај Западног Балкана (✓) [2023]
Плазинић, ЉиљанаKvalitet nastave čitalačke pismenosti i postignuća učenika: PIRLS 2021 (✓) [2023]
Karalić, Elizabeta; Čaprić, Gordana; Ranđelović, Branislav ; Milovanović, AleksandarОдноси мотивације и селф-концепта са постигнућем ученика у читању (✓) [2023]
Медар Златковић, Јелена ; Мирков, Снежана ; Лалић-Вучетић, НаташаПовезаност стручног усавршавања учитеља са применом индивидуалног приступа у настави читања (✓) [2023]
Ратковић, Марија ; Станишић, ЈеленаТестирање разумевања прочитаног у дигиталном окружењу (digitalpirls 2021): поглед у будућност за Србију (✓) [2023]
Шева, НадаУченичка перцепција припадности школи – шта је променила епидемија COVID-19 (✓) [2023]
Плазинић, Љиљана ; Буђевац, НевенаКарактеристике кућног окружења и развој читалачких компетенција: кластер анализа података из студије PIRLS 2021 (✓) [2023]
Шева, Нада ; Стојковић, ЈеленаФилтери
По типу
- 12