Резултати

еНаука >  Резултати >  Мапирање значења као начин грађења и развијања курикулума
Назив Мапирање значења као начин грађења и развијања курикулума
Meaning mapping as a way of constructing and designing curricula
Аутори: Miškeljin, Lidija  ; Петровић, Александра; Вуколић, Невенка; Милићевић, Јасмина
Година: 2014
Издавач: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača, Kikinda
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-85625-17-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 519-525
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3731
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/122957
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца