Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Attention and memory as predictors of counting skill in children with mild intellectual disability
Naziv: Attention and memory as predictors of counting skill in children with mild intellectual disability
Pažnja i pamćenje kao prediktori veštine brojanja kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
Autori: Japundža-Milisavljević, Mirjana  ; Đurić-Zdravković, Aleksandra  ; Gagić, Sanja
Godina: 2016
Publikacija: Beogradska defektološka škola
ISSN: 0354-8759 Beogradska defektološka škola Pretraži identifikator
Izdavač: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 22 br. 1 str. 23-32
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/127700
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/962
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/223098124#izum.si
Projekat: Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017)
Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
M-kategorija: 
52M52 - Nacionalni časopis kategorije M52

Pronađi DOI


Creative Commons licenca