Rezultati
                
                    eNauka > 
                
                
                    Rezultati > 
                
                
                    Attention and memory as predictors of counting skill in children with mild intellectual disability
                
            
            
            | Naziv: | Attention and memory as predictors of counting skill in children with mild intellectual disability Pažnja i pamćenje kao prediktori veštine brojanja kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću  | 
Autori: | Japundža-Milisavljević, Mirjana  | 
Godina: | 2016 | Publikacija: | Beogradska defektološka škola | ISSN: | 0354-8759   Beogradska defektološka škola   Pretraži identifikator | 
Izdavač: | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | vol. 22 br. 1 str. 23-32 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/127700 http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/962 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/223098124#izum.si  | 
Projekat: | Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017) Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)  | 
M-kategorija: | 52M52 - Nacionalni časopis kategorije M52  |