Резултати

еНаука >  Резултати >  Autonomija učenika u razrednom kontekstu – kritička perspektiva teorije samoodređenјa
Назив: Autonomija učenika u razrednom kontekstu – kritička perspektiva teorije samoodređenјa
Аутори: Tadić, Aleksandar S.  
Година: 2015
Публикација: Nastava i vaspitanje
ISSN: 0547-3330 Nastava i vaspitanje Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 64 br. 1 str. 101-115
DOI: 10.5937/nasvas1501101T
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/214177036#izum.si
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3523
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/128389
Пројекат: Концепције и стратегије обезбеђивања квалитета базичног образовања и васпитања
М-категорија: 
24M24 - Водећи национални часопис категорије M24

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца