Резултати
еНаука >
Резултати >
Autonomija učenika u razrednom kontekstu – kritička perspektiva teorije samoodređenјa
Назив: | Autonomija učenika u razrednom kontekstu – kritička perspektiva teorije samoodređenјa | Аутори: | Tadić, Aleksandar S. ![]() ![]() |
Година: | 2015 | Публикација: | Nastava i vaspitanje | ISSN: | 0547-3330![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 64 br. 1 str. 101-115 | DOI: | 10.5937/nasvas1501101T | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/214177036#izum.si http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3523 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/128389 |
Пројекат: | Концепције и стратегије обезбеђивања квалитета базичног образовања и васпитања | М-категорија: | 24M24 - Водећи национални часопис категорије M24 |