Резултати

еНаука >  Резултати >  Wine Marketing: Impact of Demographic Factors of Serbian Consumers On the Choice of Wine
Назив: Wine Marketing: Impact of Demographic Factors of Serbian Consumers On the Choice of Wine
Аутори: Radovanović, Vladimir ; Đorđević, Dejan  ; Petrović, Jelena  
Година: 2017
Публикација: Economic Themes
ISSN: 2217-3668 Ekonomske teme Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 55 br. 2 str. 199-215
DOI: 10.1515/ethemes-2017-0012
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/133652
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

2
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.