Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Wine Marketing: Impact of Demographic Factors of Serbian Consumers On the Choice of Wine
Naziv: Wine Marketing: Impact of Demographic Factors of Serbian Consumers On the Choice of Wine
Autori: Radovanović, Vladimir ; Đorđević, Dejan  ; Petrović, Jelena  
Godina: 2017
Publikacija: Economic Themes
ISSN: 2217-3668 Ekonomske teme Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 55 br. 2 str. 199-215
DOI: 10.1515/ethemes-2017-0012
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/133652
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

2
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.