Резултати
еНаука >
Резултати >
Intercultural sensitivity in schooling and teaching: student teachers' beliefs and the function of schooling
Назив: | Intercultural sensitivity in schooling and teaching: student teachers' beliefs and the function of schooling | Аутори: | B. Leutwyler; T. Jokić; Petrović, Danijela S. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2015 | Публикација: | Education and Transition - Contributions from Educational Research - ECER 2015, 7 - 11 September 2015, Corvinus University of Budapest. | Издавач: | Budapest : European Educational Research Association | Тип резултата: | Конференцијски рад | VBS COBISS: | 530751383 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/134783 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530751383#izum.si |
URL: | http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/pdf/print/conference/20/contribution/34481/ | Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.