Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing koncept sportske organizacije
Назив: Marketing koncept sportske organizacije
Аутори: J. Markovic; Ratković, Milijanka  
Година: 2013
Публикација: [Zbornik radova - 8. međunarodna konferencija "Menadžment u sportu", Beograd 2013. - = 8th International Conference "Management in Sport"
Издавач: Beograd : Alfa univerzitet, Fakultet za menadžment u sportu
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 1 br. 1 str. 207-215-215
VBS COBISS: 512458397
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135222
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512458397#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.