Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Marketing koncept sportske organizacije
Naziv: Marketing koncept sportske organizacije
Autori: J. Markovic; Ratković, Milijanka  
Godina: 2013
Publikacija: [Zbornik radova - 8. međunarodna konferencija "Menadžment u sportu", Beograd 2013. - = 8th International Conference "Management in Sport"
Izdavač: Beograd : Alfa univerzitet, Fakultet za menadžment u sportu
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: vol. 1 br. 1 str. 207-215-215
VBS COBISS: 512458397
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135222
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512458397#izum.si
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.