Резултати

еНаука >  Резултати >  Exploring aspects of self-regulated learning among engineering students learning digital system design in the FPGA environment – methodology and findings
Назив: Exploring aspects of self-regulated learning among engineering students learning digital system design in the FPGA environment – methodology and findings
Аутори: Moshe Barak; Kaštelan, Ivan  ; Zvi Azia
Година: 2016
Публикација: Embedded Engineering Education (part of series: Advances in Intelligent Systems and Computing)
ISSN: 2194-5357 Претражи идентификатор
Издавач: Springer International Publishing
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-3-319-27539-0 Претражи идентификатор
Колација: vol. 421 str. 139-160
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135424
URL: http://www.springer.com/us/book/9783319275390
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.