Резултати

еНаука >  Резултати >  Koncept digitalnih komunikacija u okviru integrisanih marketinških aktivnosti poslovnih sistema
Назив: Koncept digitalnih komunikacija u okviru integrisanih marketinških aktivnosti poslovnih sistema
Аутори: Veselinović, Tamara
Ментор: Brzaković, Miodrag  
Остала ауторства: Brzaković, Tomislav; Brzaković, Miodrag  ; Petrevska, Miroslava
Година: 2015
Публикација: Универзитет Привредна академија у Новом Саду
Издавач: Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије „МЕФ“, Београд
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija144456400924046.pdf?controlNumber=(BISIS)95458&fileName=144456400924046.pdf&id=4419&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=95458&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije143807779788314.pdf?controlNumber=(BISIS)95458&fileName=143807779788314.pdf&id=4109&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/4165
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/135688
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца