Резултати

еНаука >  Резултати >  Specifičnosti primene koncepta marketing miksa u visokoobrazovnim institucijama
Назив: Specifičnosti primene koncepta marketing miksa u visokoobrazovnim institucijama
Аутори: Vesna Rodić  ; Lukić, Nemanja  
Година: 2012
Публикација: časopis za teoriju i praksu vaspitanja i obrazovanja
ISSN: 0353-7129 Norma Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 17 br. 2 str. 257-267
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/139463
URL: http://www.pef.uns.ac.rs/index.php/2016-05-24-05-15-13
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
53M53 - Рад у нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.