Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Specifičnosti primene koncepta marketing miksa u visokoobrazovnim institucijama
Naziv: Specifičnosti primene koncepta marketing miksa u visokoobrazovnim institucijama
Autori: Vesna Rodić  ; Lukić, Nemanja  
Godina: 2012
Publikacija: časopis za teoriju i praksu vaspitanja i obrazovanja
ISSN: 0353-7129 Norma Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 17 br. 2 str. 257-267
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/139463
URL: http://www.pef.uns.ac.rs/index.php/2016-05-24-05-15-13
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
53M53 - Rad u nac. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.