Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Efekti problemski zasnovanog učenja o savremenim koncepcijama vaspitanja i modelima razredne discipline u obrazovanju studenata Učitelјskog fakulteta
Naziv: Efekti problemski zasnovanog učenja o savremenim koncepcijama vaspitanja i modelima razredne discipline u obrazovanju studenata Učitelјskog fakulteta
The effects of problem-based learning about modern concepts of education and classroom discipline models in education of students of the Teachers’ training faculty
Эффектьi проблеммно обоснованного учения о современньiх концепциях воспитания и моделях классной дисциплиньi в образовании Студентов факультетов дошкольного и раннего школьного образованiя
Autori: Tadić, Aleksandar  ; Radovanović, Ivica  
Godina: 2012
Publikacija: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd: Institut za pedagoška istraživanja
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 44 br. 2 str. 299-315
DOI: 10.2298/zipi1202299t
WoS-ID: 000217206600004
Scopus-ID: 2-s2.0-84947899707
VBS COBISS: 195625740
URI: http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5247
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/140713
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/195625740#izum.si
Projekat: info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179020/RS//  
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

1
SCOPUSTM
1
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca