Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Consumer Ethnocentrism Research: First Findings
Naziv: Consumer Ethnocentrism Research: First Findings
Autori: Miladinović, Slobodan  
Godina: 2012
Publikacija: Innovative management and business performance: symposium proceedings, (CD Rom), XIII International symposium SymOrg 2012
Izdavač: Faculty of Organizational Sciences, Belgrade, Zlatibor, Serbia
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 987-86-7680-255-5 ИСБН није валидан Pretraži identifikator
Kolacija: str. 329-334
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/141141
URL: http://symorg.fon.bg.ac.rs/proceedings/SYMORG-Proceedings-2012.pdf https://books.google.rs/books?id=OtBZtFH1d4AC&pg=PA1984&lpg=PA1984&dq=%22Consumer+Ethnocentrism+Research:+First+Findings%22&source=bl&ots=VGIAU-7sxi&sig=rg_ErsWUgGgNHBJPHASNhc3FvqI&hl=sr&sa=X&ved=0ahUKEwiXmamxhf_XAhXCJcAKHeKdDkMQ6AEINzAC#v=onepage&q=%22Consumer%20Ethnocentrism%20Research%3A%20First%20Findings%22&f=false
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.