Резултати

еНаука >  Резултати >  Consumer Ethnocentrism Research: First Findings
Назив: Consumer Ethnocentrism Research: First Findings
Аутори: Miladinović, Slobodan  
Година: 2012
Публикација: Innovative management and business performance: symposium proceedings, (CD Rom), XIII International symposium SymOrg 2012
Издавач: Faculty of Organizational Sciences, Belgrade, Zlatibor, Serbia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 987-86-7680-255-5 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: str. 329-334
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/141141
URL: http://symorg.fon.bg.ac.rs/proceedings/SYMORG-Proceedings-2012.pdf https://books.google.rs/books?id=OtBZtFH1d4AC&pg=PA1984&lpg=PA1984&dq=%22Consumer+Ethnocentrism+Research:+First+Findings%22&source=bl&ots=VGIAU-7sxi&sig=rg_ErsWUgGgNHBJPHASNhc3FvqI&hl=sr&sa=X&ved=0ahUKEwiXmamxhf_XAhXCJcAKHeKdDkMQ6AEINzAC#v=onepage&q=%22Consumer%20Ethnocentrism%20Research%3A%20First%20Findings%22&f=false
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.