Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Political marketing and strategies of digital illusions – examples from Venezuela and Brazil
Naziv: Political marketing and strategies of digital illusions – examples from Venezuela and Brazil
Пoлитички мaркeтинг и стрaтeгиje дигитaлних илузиja – примeри из Вeнeцуeлe и Брaзилa
Autori: Bojić, Ljubiša  ; Pavlović, Maja
Godina: 2020
Publikacija: Sociološki pregled
ISSN: 0085-6320 Sociološki pregled Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd: Srpsko sociološko društvo
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 54 br. 4 str. 1391-1414
DOI: 10.5937/socpreg54-27846
URI: http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/2350
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/141621
Projekat: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200025 (Univerzitet u Beogradu, Institut za filozofiju i društvenu teoriju) (RS-200025)
M-kategorija: 
24M24 - Rad u nac. časopisu međ. značaja

3
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca