Резултати

еНаука >  Резултати >  Political marketing and strategies of digital illusions – examples from Venezuela and Brazil
Назив: Political marketing and strategies of digital illusions – examples from Venezuela and Brazil
Пoлитички мaркeтинг и стрaтeгиje дигитaлних илузиja – примeри из Вeнeцуeлe и Брaзилa
Аутори: Bojić, Ljubiša  ; Pavlović, Maja
Година: 2020
Публикација: Sociološki pregled
ISSN: 0085-6320 Sociološki pregled Претражи идентификатор
Издавач: Beograd: Srpsko sociološko društvo
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 54 br. 4 str. 1391-1414
DOI: 10.5937/socpreg54-27846
URI: http://rifdt.instifdt.bg.ac.rs/123456789/2350
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/141621
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200025 (Univerzitet u Beogradu, Institut za filozofiju i društvenu teoriju) (RS-200025)
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

3
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца