Резултати

еНаука >  Резултати >  Academic self-regulation in students with mild intellectual disability
Назив: Academic self-regulation in students with mild intellectual disability
Akademska samoregulacija učenika s lakom intelektualnom ometenošću
Аутори: Đurić-Zdravković, Aleksandra  ; Japundža-Milisavljević, Mirjana  ; Mutavdžić, Dragosav  
Година: 2012
Публикација: Specijalna edukacija i rehabilitacija
ISSN: 1452-7367 Specijalna edukacija i rehabilitacija Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 11 br. 3 str. 383-401
DOI: 10.5937/specedreh11-2326
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/141628
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/625
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/194203916#izum.si
Пројекат: Kreiranje Protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa (RS-179025)
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons лиценца