Резултати
еНаука >
Резултати >
Teaching English grammar: Efficiency of inductive and deductive approaches students' perceptions
Назив: | Teaching English grammar: Efficiency of inductive and deductive approaches students' perceptions | Аутори: | Nešić, Ivana; Hamidović, Kimeta | Година: | 2015 | Публикација: | Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Pristini | ISSN: | 0354-3293 Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | br. 45-4 str. 189-205 | DOI: | 10.5937/zrffp45-9250 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144227 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.