Резултати

еНаука >  Резултати >  Teaching English grammar: Efficiency of inductive and deductive approaches students' perceptions
Назив: Teaching English grammar: Efficiency of inductive and deductive approaches students' perceptions
Аутори: Nešić, Ivana; Hamidović, Kimeta  
Година: 2015
Публикација: Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Pristini
ISSN: 0354-3293 Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 45-4 str. 189-205
DOI: 10.5937/zrffp45-9250
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144227
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.