Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Teaching English grammar: Efficiency of inductive and deductive approaches students' perceptions
Naziv: Teaching English grammar: Efficiency of inductive and deductive approaches students' perceptions
Autori: Nešić, Ivana; Hamidović, Kimeta  
Godina: 2015
Publikacija: Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Pristini
ISSN: 0354-3293 Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini Pretraži identifikator
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 45-4 str. 189-205
DOI: 10.5937/zrffp45-9250
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144227
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.