Rezultati
eNauka >
Rezultati >
Teaching English grammar: Efficiency of inductive and deductive approaches students' perceptions
Naziv: | Teaching English grammar: Efficiency of inductive and deductive approaches students' perceptions | Autori: | Nešić, Ivana; Hamidović, Kimeta | Godina: | 2015 | Publikacija: | Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Pristini | ISSN: | 0354-3293 Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini Pretraži identifikator | Tip rezultata: | Naučni članak | Kolacija: | br. 45-4 str. 189-205 | DOI: | 10.5937/zrffp45-9250 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144227 | Izvor metapodataka: | Migrirano iz RIS podataka | M-kategorija: | 51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja |
Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.