Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Analiza socio-psiholoških faktora potrošačkog etnocentrizma - moderatorski efekat nacionalnog identiteta
Naziv: Analiza socio-psiholoških faktora potrošačkog etnocentrizma - moderatorski efekat nacionalnog identiteta
Analysis of socio-psychological factors of consumer ethnocentrism : Moderating effect of the national identity
Autori: Zdravković, Stefan; Šapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  
Godina: 2020
Publikacija: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Pretraži identifikator
Izdavač: Beograd : Jugoslovensko udruženje za marketing JUMA : Privredni pregled
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 51 br. 2 str. 77-87
DOI: 10.5937/markt2002077z
VBS COBISS: 21241609
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144263
URL: https://www.sema.rs/repository/download/marketing-vol-51-no-2.pdf
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
51M51 - Rad u vrhunskom časopisu nac. značaja

1
OpenCitations
Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.