Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza socio-psiholoških faktora potrošačkog etnocentrizma - moderatorski efekat nacionalnog identiteta
Назив: Analiza socio-psiholoških faktora potrošačkog etnocentrizma - moderatorski efekat nacionalnog identiteta
Analysis of socio-psychological factors of consumer ethnocentrism : Moderating effect of the national identity
Аутори: Zdravković, Stefan; Šapić, Srđan  ; Filipović, Jovana  
Година: 2020
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Jugoslovensko udruženje za marketing JUMA : Privredni pregled
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 51 br. 2 str. 77-87
DOI: 10.5937/markt2002077z
VBS COBISS: 21241609
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144263
URL: https://www.sema.rs/repository/download/marketing-vol-51-no-2.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.