Резултати

еНаука >  Резултати >  Future primary and preschool teachers between a tendency to adjust and a tendency to innovate
Назив: Future primary and preschool teachers between a tendency to adjust and a tendency to innovate
Аутори: Marić, Mia  ; Branković, Nataša  ; Rodić-Lukić, Vesna  
Година: 2018
Публикација: Inovacije u nastavi
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 31 br. 3 str. 61-73
DOI: 10.5937/inovacije1803061m
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144301
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

1
OpenCitations
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.