Резултати
еНаука >
Резултати >
Future primary and preschool teachers between a tendency to adjust and a tendency to innovate

Назив: | Future primary and preschool teachers between a tendency to adjust and a tendency to innovate | Аутори: | Marić, Mia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2018 | Публикација: | Inovacije u nastavi | ISSN: | 0352-2334![]() ![]() |
Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 31 br. 3 str. 61-73 | DOI: | 10.5937/inovacije1803061m | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/144301 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.